Fendt Trisix Vario
έξι τροχούς έννοια ελκυστήρα Η Fendt είναι Trisix τροφοδοτείται από μια Man 12,5 λίτρων κινητήρας φορτηγού, το οποίο πληροί το πρώτο στάδιο των εκπομπών Βαθμίδα 4 κινητήρα πρότυπα, έχει μέγιστη ισχύ 540 HP. Η η Trisix είναι εφοδιασμένο με 38 ιντσών ελαστικών, οδηγείται με τρεις άξονες ή, αντίστοιχα, έξι μεμονωμένους τροχούς, είναι κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, ανεξάρτητα από τις συνθήκες που επικρατούν έδαφος. Σταθερότητα κατά συρόμενη λοξά σε πλαγιές είναι καλύτερη σε σχέση με τυποποιημένους ελκυστήρες, ακόμα και σε κακές συνθήκες του εδάφους, στο οποίο τα οχήματα τροχιά θα χτυπήσει τα όριά τους.
Επιπλέον, το ελαστικό περιοχή σύμβασης είναι υψηλότερη από ό, τι στο πρότυπο ή κλασικό αρθρωτών ελκυστήρων. Για την βελτιστοποίηση της πρόσφυσης και μείωση συμπίεσης του εδάφους, Fendt σχεδιάζει ένα ελαστικό σύστημα ελέγχου πίεσης για αυτήν την έννοια του σχεδιασμού. Η X5-καμπίνα με την έννοια που πραγματοποιούν Variocentre παρέχει εξαιρετική βόλτα και άνεση λειτουργίας. Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους έξι τροχούς και την ομαλή οδηγικές επιδόσεις, που προκύπτουν από τρεις άξονες, παρέχει ποτέ δεν πριν δει οδηγική άνεση. Ο αυτοκινητόδρομος με δυνατότητα TRISIX Vario προσφέρει μέγιστη ασφάλεια οδήγησης. Σταθερό ευθεία οδήγησης και την καλύτερη παρακολούθηση σε καμπύλες είναι εγγυημένη σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Η μέγιστη χωρητικότητα μεταφοράς Το υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης, σε συνδυασμό με το προαιρετικό ABS, επιτρέπει ταχύτητες μεταφοράς άνω των 60 km / h.
Σε συνδυασμό με τα υψηλά ωφέλιμα φορτία που είναι δυνατόν και η γενική ιδέα του οχήματος, το μεγαλύτερο δυναμικό μεταφοράς μπορεί να επιτευχθεί.Μια τρίτη κορυφαία περιοχή τοποθέτηση πίσω από την καμπίνα προσφέρει επιπλέον επιλογές για την τοποθέτηση έρμα, δοχεία μεταφοράς ή αρθρωτά ρυμουλκά. Τεχνικές προδιαγραφές Μέγιστη 540 hp (400 kW) και δύο μεταδόσεις Vario παραδίδουν την απόδοση που μπορεί να αναμένεται από τις διαστάσεις του TRISIX. Με συνολικό μήκος 7,61 μ. και πλάτος 2,75 μέτρα, νέες διαστάσεις που έγινε πραγματικότητα. Παρά το γεγονός ότι το υπόλοιπο των τεχνικών προδιαγραφών παραμένει στο σκοτάδι. Ωστόσο, δεν υπάρχει κανένα σημείο να πάρει πάρα πολύ συγκινημένος λίγο ακόμα, καθώς ακόμα και αν Fendt αποφάσισε να προχωρήσει και στην αγορά του ελκυστήρα, τότε είναι πιθανό να είναι ένα άλλο 4-5 χρόνια προτού να χτυπήσει την αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ μην κάνετε άσχετα σχόλια.